söndag, maj 18, 2008

nostalgi var ordet..

har haft en lugn och skön helg. har spenderat den mest tiden med mig själv och riktigt tagit hand om min själ och det behövdes vill jag lova. igår hade jag fest med mig själv och spelade musik till max och dansade så att jag vaknade upp idag med enormaste träningsvärken i låren. kändes så bra. körde en repris av workouten idag när jag upptäckte att jag har en gammal musik-mapp sparad på mammas dator med massor av gammal musik som man inte kan annat än att dansa sönder sig till. så den senaste halvtimmen har trolls jimmy dean, nanne grönwalls alexandra, lili & sussies oh mama, bara du och jag och okey okey, anki baggers bang bang, angels sommaren i city och carolas tommy tycker om mig skrålat högt ända in till min uptighta granne som förmodligen fördriver tiden med bomullstussar i öronen nu. men mitt hjärtat slår till max och jag minns hur det var att vara tio ännu en gång. och det känns så sjukt bra. det här behövde jag verkligen.

nämnde jag att jag sjunger också? och det låter riktigt illa. det är underbart!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill också vara med och sjunga!
Och vi måste ses snart. Jag har en present till dig som fick mig att tänka på när vi var små på Bulten. :)

Anonym sa...

Her-re-gud...vad gör du mot mig!? Det är för tidigt för sånt här..

Anonym sa...

mia--> nu är jag nyfiken, vad kan det vara mån tro..=P

timo--> nu tycker jag att du är negativ. jag tror att du innerst inne är lite avundsjuk. du är välkommen att vara med när du vill..haha..;)