måndag, maj 19, 2008

konstigt känsla..

idag när jag vaknade hade jag en konstigt känsla i kroppen. en känsla som jag hade svårt att identifiera till en början. jag satt länge och bara stirrade framåt och funderade och funderade. sen kom jag på vad det var. kroppen mår bra, jag mår bra!

helgen har uppenbarligen gjort under med min kropp och dess välbefinnande så jag kan inte vara mer nöjd än vad jag är. jag har stressat ner, sovit mycket och bara gjort saker som varit bra för mitt inre. när kroppen mår dåligt så mår även sinnet dåligt så det är påfrestande på alla sätt och vis när kroppen inte mår som jag vill. jag har visserligen fortfarande träningsvärk, men den välkomnar jag med öppna armar. den får mig att må bra, den får mig att känna mig stark. det tycker jag om. nu längtar jag otroligt mycket till usa. har stora planer på att ligga i den varma sanden i en grop formad efter min kropps former och bara lyssna på vågorna och känna lugnet och låta den stekheta solen färga min kropp lila. förutsatt att jag inte har solskyddsfaktor femtio igen, men då får jag ju ingen färg alls istället. lite färg vill jag nog ha. är inte en sucker för att sola, men en timme räcker ju för att jag ska få märken för två år framöver så det blir nog bra.

Inga kommentarer: