tisdag, februari 12, 2008

det är nåt jag har glömt..

nu har jag varit på anställningsintervju på adecco. jag tycker att det gick jättebra, vi pratade i lite mer än en timme och hon var väldigt lätt att få kontakt med. nu är det bara att vänta och se.

köpte semla igår. den var inte alls äcklig vill jag bara påpeka. är bra sugen på ännu en semla idag, men jag kanske ska spara mig till ett speciellt tillfälle. kanske borde ta med mig semlor till middagen på torsdag.

sitter för övrigt fortfarande och väntar tappert på mitt internet. ringde ännu en kille på glocalnets kundtjänst igår kväll, men han kunde inte ge mig någon bra info. aldrig att jag tänker betala för internet som jag inte har. jag ska ringa och vara besvärlig kund sen beroende på hur lång tid det tar innan jag kan surfa hemma igen.

det känns som att jag har glömt något. vet dock inte vad det är. irriterande.

Inga kommentarer: