tisdag, februari 12, 2008

en lunch fylld av bebisar..

åt min dassiga matlåda under lunchen i sällskap av två bebisar. ja, de var såklart där med sina mammor och satt vid bordet bredvid, bakom juan. bredvid mig satt jesper och johan. de två sistnämnda gullade väl lite på avstånd, men pratade mest med mammorna. jag känner inte dessa mammor nåt så jag blev helt såld på bebisarna istället. den minsta lilltjejen på tre och en halv månad log friskt åt mig med hela ansiktet och jag vet inte vem av oss som hade roligast. förmodligen jag. såna där små pluttar gör mig varm i hela hjärtat och det märktes tydligen. jaha, ska du skaffa barn snart eller, undrar herrarna. juan tycker att jag verkar ganska sugen. nja, jag nöjer mig med att gulla med andras barn för tillfället. egna barn har jag inga planer för i dagsläget. men nog tusan vill man kidnappa vart och vartannat barn som kommer och hälsar på här, det blir ju trots allt ett par i veckan och den ena är goare än den andra.

Inga kommentarer: