måndag, februari 11, 2008

snyltar..som vanligt..

mitt internet fungerar fortfarande inte. snyltar hemma hos paola för tillfället. har varit i skolan hela dagen. imorgon ska jag på anställningsintervju. försöker få tag på mina intyg från hamlstad, men jag har glömt mitt lösen till studentLADOK. det ligger hemma i min filofax....som jag har packat ner i en låda. vilken av alla tjugo lådor det är vet jag inte. jag är smart, jag vet.

imorse skulle jag sätta på ett plåster på min vänstra stortå. så jag tog fram plåstret och satte det på tån och hällde på lite alsolsprit och skulle precis sätta på mig strumpan med min andra fot när jag upptäckte att jag hade ont i den stortån också. efter ett par minuter kopplade jag. jag hade satt plåstret på fel fot. på min friska tå. och jag var stressad och fixade till ett plåster på den rätta tån utan att ta bort det från den friska. går omkring med ett plåster på varje stortå nu. jag är inte alls tankspridd. det är bra.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, knäppis! :)

Anonym sa...

haha, du är så jävla söt...

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAHAHA