onsdag, februari 06, 2008

dega i soffan..

jag är så glad att jag redan har gjort morgondagens matlåda. det betyder att jag kan komma hem vid halv sex och då behöver jag inte göra ett endaste dugg. jag ska gå till ica och köpa nåt gott och sen ska jag dega i min soffa. ska dessutom gå och lägga mig vid nio eller så och ta en fin sovmorgon imorgon. börjar kvart i elva så det ska jag kunna hinna med.

inatt vaknade jag runt tre igen. jag var jättepigg och trodde att det var dags att gå upp. jag stolpade in i badrummet och sen var det något i atmosfären som gjorde att jag kände att inte allt stod rätt till. kollade på klockan och såg då att jag var uppe alldeles för tidigt. gick och la mig igen och det är ju så skönt att få somna om när man har vaknat sådär knäppt. var inte lika pigg när morgonen kom sen tyvärr. nu är jag verkligen inte pigg. som sagt, dega i min soffa är trevligt. kom och hälsa på om ni också vill dega..i min soffa..

Inga kommentarer: