torsdag, februari 07, 2008

glocalnet och jag..

glocalnets kundtjänst är fylld av trevliga grabbar. jag pratade med fyra av dem igår kväll. hämtade ut mitt modem och skulle koppla in det, men det fungerade såklart inte. och det var inte mitt fel, det kan eventuellt ha varit den enklaste installeringen nånsin om modemet fungerade som det skulle. det splitternya modemet. det gjorde det ju dock inte såklart och nu ligger det en felsökning på det och jag hoppas att det ska fungera när jag kommer hem. samma problem var det med det gamla modemet som skulle kopplas in för första gången. felsökning på det med. antingen är modemen värdelösa eller så är det något fel på min lägenhet. det kommer för övrigt att de minst en månad efter att min telefon har blivit inkopplad i nya lägenheten tills jag kan få internet där. känns ju bra. inte.

Inga kommentarer: