onsdag, februari 06, 2008

utan internet..

mitt internet fungerar inte hemma. jag har fått ett nytt modem från min nya internetleverantör så jag måste hämta ut det och koppla in. sen kanske jag kan få surfa igen. dock är det kanske ganska bra att vara utan internet. då kanske jag kan få mer gjort när jag kommer hem. jag kanske borde glömma att hämta ut modemet i ett par dagar och se hur mycket studier jag kan avverka under den tiden. jag skulle behöva fixa nya patroner till min skrivare också. väldigt frustrerande att inte kunna använda den. jag som har kopiator och allt i min.

för övrigt semla hos paola igår. jag och annica kutade runt halva vås i jakt efter dessa gudagåvor och till sist hittade vi ett par efter att ha fått stå i kö i bara 20 minuter. så värt det. hrm..

Inga kommentarer: