tisdag, januari 08, 2008

tårar..

jag sitter här på min stol och gråter. men jag är inte ledsen. nej nej. jag är glad. varför? jo, för att jag är ÄNTLIGEN klar med min förbannade c-uppsats. jag får säkert inte godkänt (optimist, jag vet ), men jag har iaf skickat iväg den till alla och jag är KLAR!!! om det blir aktuellt med ändringar så får jag ta det då.

känslan att få lämna tillbaka alla böcker nu i veckan kommer ju bli enorm. så skönt att bli av dem, de har tagit upp alldeles för mycket plats.

ska ta och gå och lägga mig nu och äta chips och dubbelnougat och sen ska jag sova och imorgon ska jag upp och jobba till kvart över fyra. sen ska jag iväg till skolan och förbereda mig för opponeringen. men det är som sagt imorgon, nu ska jag äta chips!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat!!

Anonym sa...

GRATTIS och lycka till nu! Det kommer garanterat gå kanonbra!!! Kram kram

Anonym sa...

Härligt tjejen!