måndag, januari 28, 2008

blåfot..

efter helgens bravader på kåren fick jag blå fot som souvenir med mig hem. inte nog med att jag hade ont i foten innan jag kom, det blev inte bättre av att tre olika killar alla lyckades hoppa på min vänstra fot vid tre olika tillfällen under kvällen. och när jag skriver hoppa, så menar jag verkligen hoppa. efter att ha fått en hel mängd öl sprutat upp i ögat och som sagt fått foten manglad för tredje gången så fick jag nog och drog hem i sällskap av sara, alex, stina och magnus. att ligga hemma i sängen och mysa när jag visste att alla andra fortfarande hade hemgången och allt det där kvar kändes så skönt.

kanske borde jag börja packa snart för den stundande flytten. är bara en månad kvar. önskar att lägenheten låg på stan så jag kunde få göra iordning den med nya färger på väggarna och nytt golv, men allt sånt känns oerhört onödigt när jag vet att jag inte kommer att bo där så överdrivet länge.

nu är jag klar med säsong ett av heroes också. tur att tårarna inte sprutade när jag såg säsongsavslutningen iaf. hrm..

1 kommentar:

Anonym sa...

säg till när jag ska skicka halva säsong 2. ^^