fredag, januari 25, 2008

uppföljning..

tiden går så ruskigt sakta. jag slutar om trettioåtta minuter i skrivande stund och det känns mer som år. jag är så trött att jag glömmer bort att sätta mig själv som ledig i telefonin, sitter kvar på efterarbete längre än vad som är nödvändigt. inte för att det ringer nån, men ändå. malin kommer med tåget som lämnar e-tuna strax innan åtta. sen tar det en halvtimme hit. får eventuellt sitta och slå mig själv i ansiktet så jag håller mig vaken tills dess. det är inte svårt att gissa sig fram till att jag stänger av allt ljud på telefonerna imorgon bitti så jag får sova ut. finns ingen möjlighet att jag går upp innan elva. och när jag väl har gått upp så tänker jag äta frukost och titta på lite heroes och sen ska jag ta en låååååång dusch. sen kanske jag pallar att göra nåt.

fick nyss sms av malin. hon kommer en timme tidigare istället. skönt, då slipper jag bli blåslagen och jag slipper gå hem emellan.

jag är så trött så jag vill gråta. på fullaste allvar. tidigare idag vill jag bara brista ut i gapskratt. en lite tid mellan irritationen och gråtmildheten var det så. när det ringde nån fick jag hålla mig för att inte skratta åt alla ord personen i andra änden sa. det där med att ge ut ett kollinummer var oerhört roligt att höra just då. 82536745297se. HAHAHA. ungefär så kände jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du var så duktig som satt på privat hela dagen.
Hoppas du kände det när du gick hem.
Och nu kan privatkunderna dra åt helvete! (eller åt minstone ringa nån annan än dig nästa gång -typ mig...)
Puss och kram