fredag, maj 09, 2008

hip hop-nettan..

juan såg min skiva och tittade från mig till skivan och tillbaka och urbsiter: det är ju hip-hop ju!!! ja, även jag kan förvåna och hans min var ganska oslagbar. har annars haft ett uppföljande kvartsamtal med chefen och han gav mig anledning att gå leende och stolt med huvudet högt för resten av året, så tack för det. jag kan inte annat än hålla med stina om att vi har en toppenarbetsplats och en fenomenal chef. med all feedback han ger oss så gav jag tillbaka idag och berättade vilken bra chef jag anser att han är.

nu är klockan fem här (och ja, simon, jag vet att tiden under inlägget är en annan, men jag fuskar faktiskt inte) och det är en timme kvar av min arbetsvecka. jag längtar desperat efter min soffa, mina jordnötter och minimal mängd stress.

Inga kommentarer: