måndag, maj 05, 2008

bitskt..

en liten flicka på fyra år blev attackerad av en bäver när hon skulle fram och klappa den. jaha? och vad är grejen? NATURLIGTVIS kommer den att attackera om en snorig unge kommer fram och vevar. det är inte grannens katt för tusan. DET ÄR EN VILD BÄVER!!! ungen kanske har lärt sig nåt till nästa gång. och varför ska det vara med i tidningen? när ungen växer upp och blir tonåring och inser sin egen dumhet så kommer hon att vilja dra nåt gammalt över sig. och ja, jag är lite bitter just nu, men det får jag vara för tydligen har man sparat på dagens tokskällande kunder till jeanettes sista halvtimme. bittra kunder med min huvudvärk är inte lika med harmoniskt inre, det kan jag lova. bite me!!! men lotta gav mig beröm för hur jag möter arga kunder då hon har möjligheten att höra vad jag säger när vi inte är så många här, så det tackar jag för.

nu slutar jag om två minuter. inte en minut för sent.

Inga kommentarer: