tisdag, maj 06, 2008

another day begins..

vaknade tio i fyra imorse. sen kunde jag inte somna om så jag låg och filosoferade fram till sex då jag slutligen gick upp. ska iväg till skolan och en halvtimme till ett seminarium som inte kommer att ge så överdrivet mycket som jag skulle önska. jag är för närvarande otroligt skoltrött och drar mig fram med stor möda i pluggandet. en ledig sommar utan skola kommer inte att bli helt fel.

ska göra av med pengar idag. dock inte på så roliga saker som man skulle kunna önska. tandläkaren. jippie. var ett tag sen jag var hos nån som man får väl passa på nu då. det innebär även en kort dag för mig, jag slutar halv fyra, vilket jag inte är särskilt ledsen över. har stora planer för att sova tidigt idag. lämnar dessutom in datorn för storstädning ikväll och då är det bara tvn som kan störa. hoppas bara att datorn mår bättre sen. det finns ett stort behov av att tömma den, det ligger fyra års skit på den och olika prylar som tobbe har laddat ner som jag inte törs ta bort för då får jag för mig att alla ska sluta funka, som med den där förbannade ebay-toolbar som förstör. nej, ny och fin dator ska det bli, hoppas jag.

Inga kommentarer: