tisdag, april 01, 2008

trötter..

idag är jag ruskigt omotiverad. är sjukt trött och längtar oavbrutet hem till min säng. att jag ska jobba till sex gör mig inte heller särskilt upplyft. dock är det fotboll ikväll och det ska bli skönt att äntligen få se lite manchester united på tv. det var ett tag sen nu.

gick på stan med paola hela dagen igår från det att jag slutade halv tre. jag som hade planerat att komma hem tidigt. det gick sådär. dock hittade jag ett par jeans och fick mig en god fika på global med paola och ata så jag ska inte klaga.

imorgon ska jag till sjukhuset igen och träffa per-david. jag hoppas innerligt att han ska meddela framsteg och att de har lyckats få fram piller så jag slipper de eviga sprutorna. jag är så trött på dem och jag är så trött på att ständigt se ut som ett misshandlingsoffer med alla blåmärken jag får på benen.

jag älskar hur positiv jag låter just nu. jag är helt tom i skallen.

Inga kommentarer: