tisdag, april 01, 2008

here comes the sun..

jag slutar om lite mindre än en timme. det känns som en hel evighet. har gått igenom hela dagen som i någon form av dimma och samtal passerar utan att de gör något större intryck på mig. jag pratar, säger vad som förväntas av mig och lägger på för att vänta på nästa samtal. jag vill hem och lägga mig i soffan och mysa och äta något gott och somna sött tidigt ikväll. eller ja, efter fotbollen iaf. och om min telefon och mitt internet har kommit tillbaka så klagar jag inte över den saken.

jag har en massa måsten just nu som jag inte har någon större lust att stifta bekantskap med. jag vill att våren ska komma, jag vill lägga under vinterskor och vinterjacka och njuta av värmen. utanför mitt fönster skiner solen. jag behöver solen.

Inga kommentarer: