onsdag, april 23, 2008

mycket som sker..

det är mycket som händer nu. när jag kom hem från jobbet lyste fyra lampor på mitt modem. mitt internet funkade. jag jublade!!!!!

nästa stora sak, störst av allt idag faktiskt, är att jag råkar veta att det sitter två stissiga blivande farföräldrar i hallsta som väntar på att sonen och flickvännen ska bli föräldrar för första gången. dessutom sitter en rejält stissig storasyster i västerås och planerar stora inköp och bortskämning till maximum och längtar sig fördärvad efter att hålla den lilla krabaten i famnen varje chans hon får. vattnet har gått och en hel armé av folk väntar på beskedet om att en ny människa har kommit till jorden. emma, kör hårt och dennis, håll hårt i hennes hand och var den kolugna klippa du ständigt visar att du är.

nu ska jag äta och sen ska jag se när manchester united möter barca. tänkte att jag skulle ha en fotbollsdejt med ata som är ett hängivet barca-fan, men som vanligt ska han hem till sin bästis och titta på fotbollen. jag är nervös. alla tror att united ska vinna ligorna och jag tror såklart detsamma eftersom de är grymmast inom fotboll (ödmjukt, jag vet), men jag är fortfarande nervös.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sötnos då :) Ingen bebis än ):