måndag, april 21, 2008

lagom motiverad..

lång dag idag. började halv nio och ska sitta här till klockan sex. sen ska jag hem och ta spruta och må skit. tur att jag slutar tidigt imorgon.

läste aftonbladet idag och en artikel om hon den där leila som bakar och har sig. hon hade gjort en smarrig trevåningstårta i miniformat som jag fick för mig att jag ska göra om en vacker dag. kanske ska göra en sån till min födelsedag, då hinner jag förbereda mig. det är ju fyra månader kvar tills jag kommer in i 28-årsåldern.

den följetong som är glocalnet rör sig, men åt vilket håll kan jag inte avgöra. jag har telefon nu, men de har lyckats förstöra min nummerupplysning så den fungerar inte trots att den ska vara aktiverad. lars på glocalnet som kallar mig för "ni" menar att jag måste testa med en annan telefon så att det är säkert att den inte fungerar innan han kan lägga en felsökning för om jag inte gör det kan jag debiteras för teknikernas jobb som de då gör i onödan om felet ligger hos mig. det kan ju vara så att felet ligger hos oss, säger idioten. NÄHÄÄÄÄÄÄÄÄ?!!!! den fungerade felfritt innan fjantarna kopplade ur min telefon och mängden reklamationer och felsökningar jag har gjort bör övertyga honom om att felet ligger hos dem och ingen annanstans. tom den snälla teknikern hos telia tyckte att de verkade helt inkompetenta.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad märkligt att Telia tycker att Glocalnet är inkompenta. Dom kan ju omöjligt ha en dold agenda..

Anonym sa...

det krävs ingen högre intelligens för att förstå att teknikerna är inkompetenta..med eller utan telia-tekniker...sen om de har en dold agenda är det sorgligt att de skulle tro att jag skulle byta till dem genom sympatier när de inte heller står på topp bland konsumenter. =P

Anonym sa...

Vad har du gjort för att förtjäna detta? ;)

Anonym sa...

jag vet inte, jag är ju genomsnäll alltid. förstår inte.