tisdag, april 22, 2008

bitter ab..

nej nej, inte jag. med våren kommer vita skor. jag har vita skor på mig, alltså är det vår. jag gillar våren och är därmed inte bitter. världen blomstrar och jag är drabbad av allvarliga vårkänslor. det är väl för underbart. vad som däremot inte är underbart är dagens utbud av kunder. jag har haft en strid ström av bittra och skällande kunder och jag är så ruskigt trött på dem just nu. det borde vara olagligt att skälla på folk som mår som en påse nötter. tog spruta igår och är hög på ibumetin nu, men det ska väl ha ordnat upp sig mot slutet av dagen hoppas jag.

idag har jag beställt lite böcker. två stycken för att vara exakt. lars noréns dagboksanteckningar och myggor och tigrar. kan bli intressant läsning. ska träffa syster efter jobbet. en hel halvtimme vill hon spendera med mig, sen ska hon hem och jag ska hem och göra matlådor för om jag måste äta en findus-låda en gång till den här veckan så kommer jag inte må bra. blev ruskigt avundsjuk på saras makaroner idag när jag satt där med min dassiga låda. imorgon ska jag minsann ha med mig pasta.

Inga kommentarer: