onsdag, april 09, 2008

gruppterapi..

idag hade vi gruppterapi maskerat till teammöte. jps mål är att vi ska lära känna varandra bättre så alla skulle berätta något som ingen annan i gruppen vet. jag kunde inte komma på någonting som inte framkallade tårar i mina ögon. enligt simon bör jag släcka min blogg så jag blir lite mer hemlig. jag har hemligheter, dock är det hemligheter som jag inte känner mig riktigt redo att dela med alla. känns bara halvkul och relativt onödigt att berätta att jag åt en baguett i skolan idag och att jag avskyr det vita på salladsbladen.

fick annars ett samtal från telia idag där de berättade att de ska ha fixat min telefon OCH installerat mitt internet nu. vi får väl se när jag kommer hem. undrar om de vet att jag har glocalnet? jaja, ge mig skiten, jag känner mig som en mildare version av stenåldersmänniskan.

jag tänker inte ens nämna det faktum att det snöar ute och att jag är aningen missnöjd över detta.

ikväll blir det fotboll. arsenal spelade mot liverpool igår och åkte ut och hela morgonen satt simon tyst och såg ledsen ut så jag var snäll istället för att mobba. kände att han hade smärta i hjärtat och jag är ju inte omänsklig så jag berömde till och med arsenals spel och nummer 32:s grymma spel över hela plan som slutade med mål. det var ruskigt snyggt och gav mig lite gåshud. vissa liverpool-fans var glada åt saken, men som sagt, ikväll blir det fotboll. manchester united mot roma igen. mot semifinalen och vidare mot finalen och hela vägen till guldet. liverpool försvinner längs vägen.

om en timme slutar jag. det lär bli en lång timme.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, Gud, håll tummarna för att jag slipper ha något sådant möte på mitt jobb. Usch. Jag får rysningar bara jag tänker på det.