måndag, april 07, 2008

glocalnet dansar på min sista nerv..

har precis ringt glocalnet. nytt inkopplingsdatum för internet är runt den sextonde. och idioten som skulle lägga reklamationen på min telefonfelanmälan har såklart inte gjort sitt jobb och lagt in den så jag måste vänta i några dagar till innan en annan inkompetent idiot kommer hit och kopplar fel. jag är mycket onöjd med glocalnet för närvarande.

känner inte särskilt mycket inspiration till att sitta och skriva i bloggen eftersom jag bara kan göra det när jag är på jobbet och där brukar jag sällan ägna mig åt djupare tankeverksamhet än det som har att göra med posten. hade medlyssning med jp idag, han satt här ett par samtal och antecknade och antecknad. vad han antecknade har jag inte fått veta än, jag väntar med spänning.

helgen har varit lugn och skön. bmb i lördags och där var det packat till max. igår hade jag en lugn och seg dag. efter mycket om och men tog jag mig upp ur slöpositionen och spenderade lite tid med mamma och syster.

Inga kommentarer: