fredag, februari 22, 2008

tomt i skallen..

det slog mig idag att om jag inte får ett av jobben nu så kommer nästa vecka att vara min sista. och det är sorgligt. om jag inte får fortsatt jobb kommer jag att gråta en smula. inatt vaknade jag av regnet utanför och började tänka på det här och då kunde jag inte somna om. ett frö av nervositet såddes och det har växt under hela dagen. jag kommer att hålla tummarna hela helgen och hoppas på ett besked inom en snar framtid.

annars blir helgen lugn. massor med plugg att ta itu med. och packning och utflyttning ur förrådet. och sen är det oscar på söndag natt. jag kommer att sova hela dagen på måndag. synd bara att jag ska till skolan då. hela dagen. somnar nog tidigt på måndag kväll sen, ska ju upp och jobba på tisdagen.

om tolv minuter har jag rast. då ska jag dricka skållhet choklad. det behöver jag.

Inga kommentarer: