fredag, februari 15, 2008

melodifestivalen och rödvin..

alldeles nyss fick jag en förfrågan om att gå på morgondagens genrep av melodifestivalen i abb arena. självklart tänker jag följa med. jag är i stort behov av att nåt utöver det vanliga ska ske här så jag är väldigt glad över att bli tillfrågad. det ska bli jättekul!

alla hjärtans dag igår var för övrigt helt perfekt. god middag, rött vin ( fast i mitt fall cola, eftersom jag inte pallar rödvin) och världens bästa sällskap. det var perfekt.

ericas sista dag idag. innan jag började var jag ner och skulle köpa matlåda och passade på att köpa lite choklad till henne eftersom hon ju är en chokladfantast. hon blev glad.

tre av mina töser ska iväg på helgäventyr idag. de kommer hem på söndag och jag önskar dem en härlig helg. hoppas att ni får jättekul!!! men inte för kul för då kan jag tänkas bli avundsjuk.

Inga kommentarer: