lördag, februari 16, 2008

luuk och kalvarna..

idag var det dags för melodifestivalgenrepet. sandra hämtade mig runt kvart och ett och så drog vi dit i en skrutten gammal volvo. vi var tvugna att få tag på hennes chef som hade biljetterna så vi drog dit allt svt-folk var och fick våra platser på rad 21 på golvet, mitt framför scenen och fem meter från green room. jag klagade inte. det gjorde inte sandra heller som hade jämt göra att hålla ordning på allt dreggel hon producerade från det att ola placerade sig i the green room närmast oss. jag måste ju också klargöra att den där sanna nielsen har en sjujäkla grym röst. lasse liten sjöng en gå låt och de som sjöng om kebabpizza gjorde mig sjukt hungrig. om ni tittar noga så kan jag eventuellt vara med på tv halv åtta ikväll då man visar den sk puffen inför kvällens direktsändning. jag sitter ca sex rader bakom luuk i en turkos tröja. på de tre raderna framför mig sitter det barn och vevar hysteriskt med händer och rosa boor och jag vet att de syns i tv ikväll iaf. kommer nog inte kunna titta själv för då är jag hos milla, vi ska gå på bio och se juno. äntligen.

tack iaf till sandra som tog med mig och som påminde mig om de dagar vi tillbringade tillsammans för sex år sen då vi gjorde alla dagar till en fest. bokstavligt talat.


ola med tillhörande blondiner..


alexander schöld och hans svalor..

kalvarna rongedal.. hur ser man skillnad på er? ja, jag har hål i örat. jaha, så ni är kalvmärkta kan man säga?!

ola och gänget..

lasse lindh hade också en blondin som han hånglade upp efter sitt uppträdande..

sanna sjöng fint..

carola häggkvist och andreas johnson hette de visst. aldrig hört talas om dem..

kristian luuk..

luuk och björn jag-är-ruskigt-söt gustafsson..

Inga kommentarer: