tisdag, februari 05, 2008

gult är fult..

idag är det fettisdagen. då måste man äta semlor. men inte med äcklig mandelmassa. vaniljkräm ska det vara. då snackar vi riktigt goda semlor.

inatt hade jag jättesvårt att sova. jag vaknade strax innan tre på natten och låg och vred och vände mig tusen gånger och tänkte på allt jag borde ha superångest för. så då fick jag superångest såklart. det tog iaf minst en timme eller två innan jag sov igen och sen ringde klockan halv sex. jippie. inte. har mailat ungefär alla människor som jag behöver ta kontakt med för att börja organisera upp det kaos jag har i livet för tillfället så förhoppningsvis är det ett steg i rätt riktning. stundvis känner jag mig peppad till max och vill ta tag i allt jag kan ta tag i för att få ordning och det är bra för så mycket engagemang kände jag inte för två månader sen. ringde många samtal igår när jag kom hem från skolan vid halv fyra. håller tummarna våldsamt för att de vill tapetsera om vissa rum i min nya lägenhet. jag är allergisk mot gult. gult är fult. så är det bara. gula väggar. nej nej nej nej NEJ!! ser ut som att någon har spytt på dem för tusan.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag tycker semlor är mindre gott. men.. en på min praktikplats hade bakat.. eh.. ja, vad ska man kalla det? vaniljgömmor? var iaf deg, vaniljkräm & socker. typ hur goda som helst. naminam.