måndag, februari 25, 2008

brutaltrött..

juno fick pris för bästa manus och det är jag nöjd med. annars var det väl inga riktiga skrällar direkt. hoppades såklart på johnny depp, men akademin ska vara så svår så. galan slutade lite tidigare än väntat så jag fick sova i drygt två timmar innan jag drog till skolan imorse. var inte överdrivet pigg när klockan närmade sig lunchtid. slutade strax efter tre och då gick jag hem och sov. dock kan jag inte sova för mycket för då somnar jag inte inatt. besiktning av lägenheten imorgon innan jobbet också. måste vara relativt färdig en hel timme tidigare än nödvändigt. skandal.

jag vill in i nya lägenheten nu. jag vill rensa bland alla saker och få bort allt onödigt som tar plats. ringde killen som har lägeneheten nu och bad om nycklarna en dag tidigare så jag ska träffa honom klockan åtta på fredag morgon. och jag börjar kvart i elva. ännu en skandal.

bokrean börjar inatt och det vore trevligt att gå dit, men jag kommer aldrig att orka. tänkte att jag skulle gå och titta lite efter jobbet imorgon istället. har inte råd att köpa massor med böcker, det är ju så sjukt dyrt att flytta. nej, jag ska ta mig en lång dusch innan jag lägger mig och sen ska jag sova gott hela natten.

Inga kommentarer: