torsdag, januari 31, 2008

världen överlever ändå..

när jag startade min nya blogg hade jag tänkt mig att jag skulle skriva en massa bra här, men istället har mängden inlägg av mig minskat. antar att det är för att jag är så ruskigt oinspirerad. jag avskyr att vara det.

imorse vaknade jag utan problem vid halv sex. var pigg och redo att gå upp, men av ren princip vägrade jag röra mig ur sängen innan kvart över sex iaf. dagen har gått ganska fort på jobbet också. skönt. fördriver tiden mellan samtalen med att glida runt på nätet. överallt hittar man otaliga mängder artiklar om britney. jag kan inte tycka annat än synd om henne. det är så lätt för folk att fnysa åt alla skandaler som uppdagas dag ut och dag in, folk glömmer bort att det handlar om en människa som uppenbarligen inte mår så bra. nog finns det väl en hel mängd saker som är tusen gånger viktigare att skriva om än att britney gråter på en trottoar utanför sitt hus eller att hon igen har för kort kjol. det är faktiskt inte viktigt att skriva om sådana saker, jag lovar. världen kommer inte att gå under.

Inga kommentarer: