tisdag, januari 29, 2008

vår tack!

igår hade jag fått nog av mig själv ganska rejält. tog en lång dusch innan jag la mig tidigt igår och det behövde jag verkligen. sov så skönt att jag hade svårt att komma upp imorse. sen blev det inte bättre av att jag inte hittade varken mitt passerkort eller mina nycklar. nycklarna är ingen större överraskning, jag brukar kunna glömma vart jag lägger dem. däremot har jag aldrig slarvat bort passerkortet så jag kutade runt som en idiot tills jag märkte att det låg i min vänstra ytterficka på jackan. jackan jag hade på mig. brukar aldrig lägga något i den fickan så därför tänkte jag inte på att leta där, men jag la ju ner det där igår när jag provade kläder på stan och inte ansåg att det var smidigt att ha kortet på mig vid dessa tillfällen. köpte för övrigt ett linne som sitter bra och bekvämt och så.

idag ska jag iväg på lite spa och jag lovar att inte lida en endaste gång. ska få en djuprengörande ansiktsbehandling och jag kommer säkert somna där. så skönt. älskar att bli bortskämd.

kan nog inte längta mer efter våren än vad jag gör just nu. att få slita av sig vinterjackan och trippa runt i små ballerinaskor är det ultimata i mina tankar just nu. jag avskyr stora bylsiga kläder och skor som gör att jag knappt kan röra mig. nej, det får faktiskt ta att bli vår nu. jag har väntat ända sen i september.

Inga kommentarer: