tisdag, januari 15, 2008

idag är en sån dag..

idag vill jag inte göra någonting. det är en sån där dag då jag bara vill ligga kvar i sängen och mysa och titta på dålig tv. jag har sovit max två timmar inatt för jag kan verkligen inte slappna av. jag är rädd. och inte nådigt rädd heller. igår natt gjorde jag allt för att inte börja hyperventilera. hela kroppen känns konstig och främst vänster halva. och jag har ont i benet efter sprutan och mitt psyke är inte på topp alls just nu. jag går omkring med en ständig panikkänsla i bröstet. det känns som att någon sitter på mig.
jag vill bara vara hemma och gräva ner mig i sängen. ska sova enormt tidigt ikväll och göra mitt bästa för att sova gott. eller så ska jag ringa sjukhuset och få panik. ska jag få skov så ge mig hellre smärta än förlorad muskelstyrka iaf. snälla..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhm vänneen, jag lider med dig. Säg till om det är någonting jag kan göra.
Kram

Anonym sa...

Och tydligen är jag bra på att pricka rätt på tangentbordet också...

Anonym sa...

Snälla vännen, ring när som helst. Min telefonjour är öppen dygnet runt så ring så kan vi panika ihop!!! Jag är ju ledig så jag har all tid i världen ju!!! LOVA DET!