söndag, maj 11, 2008

sol ute, sol inne, sol i sinne..

det är så soligt ute. har spenderat nån timme utanför på gräsmattan tillsammans med paola, madde och milla. inte fy skam. madde hade fruktsallad vilket gjorde mig sugen så jag gick hem och åt mango och björnbär. det kan aldrig bli fel. nu ska jag ägna resten av dagen åt att plugga. kan tyckas vara extremt dumt en dag som denna, men jag får ju å andra sidan spendera två veckor i los angeles efter att skolan är klar så det har jag inga som helst invändningar emot. dock är det lite tråkigt att jag missar sommarfesten som gänget har stora planer inför. lokal har fixats och alkoholen och lekarna ska flöda redan vid lunchtid och sen ska det roliga pågå in på småtimmarna om jag känner folket rätt. men men, jag är ju i los angeles som sagt och det är inte dom, så jag får ju se det så.

igår var det lite drinkar på varda och vincentpluto som gällde. med risk för att låta fjortis så är den pojken inte vidrig att vila blicken på. och bra live dessutom. jag, madde och paola var relativt lyriska.

snart avgörs manchester uniteds plats i premier league. håll tummarna för guld, folk. oddsen ser bra ut. aningen frustrerande att behöva följa matchen via minut för minut-rapporterna som expressen erbjuder. vill ju se matchen istället.

Inga kommentarer: