måndag, maj 12, 2008

jag gav upp..

det tog emot enormt och var emot mina principer lite, men jag gick hem vid lunch. pallade inte mer. alla på jobbet var så söta och förstående och klappde på mig och sa uppmuntrande saker så jag blev så glad. de är helt enklet helt fantastiska. gick hem och åt plättar som alltid när jag mår kasst efter spruta och sen la jag mig och sov fram till sex. hela fem timmars sömn fick jag. nu har jag precis käkat och gjort lite matlåda för morgondagen och jag har stora planer på att snart gå och sova igen. eller iaf lägga mig i sängen. det är sjukt hur sprutorna tar på kroppen och själen. fick dock nya schema idag och två veckors semester stoltserade på pappret. så skönt. jag riktigt känner hur avslappnad jag kommer att vara där och jag längtar så sjukt mycket efter den känslan av total frid i hjärtat och själen. fram tills dess lyssnar jag flitigt på jason mraz's i'm yours som kan vara en av de bästa låtarna i dagsläget. tonerna, texten, hans röst, videon, allt ger mig lugn. den är underbar och jag älskar att sjunga med i den så det skallar i väggarna. då mår jag bra.

no please don't hesitate no more, no more
it cannot wait
the sky is yours

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att du mår lite bättre idag, vännen.
kram