måndag, maj 05, 2008

grattis åt alla håll..

helgen kom och gick. lugn och skön och avslappnande. precis som jag önskade. måndagen började med dunder och brak. katten missade lådan när hon skulle göra sina behov så jag var tvungen att städa och sen kuta till jobbet. jag var aningen missnöjd kan man väl säga. sen sitter jag på jobbet och är amibitiös och så tittar jag av en händelse ner på mitt finger och ser att det badar i blod. tuff som jag är stapplar jag yr in på toa och tvättar av blodet och plåstrar om mig själv för att sedan fortsätta jobba med högt huvud.

många finns dock att gratta och glädjas med i nuläget. kicki har fyllt, jag har haft namnsdag och stina är en briljant smarting som snart tågar in på läkarlinjen med besked. dessutom fyller hon år på onsdag så det får man också säga grattis till.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu tar vi det lugnt och ropar inte hej förrän jag är över varenda bäck som finns i hela världen, okej?

Anonym sa...

kan jag åtminstone få ropa tjillevippen?