fredag, april 25, 2008

blommor ska ni ha..

simon och stina försöker få mig att följa med ut och springa. de tränar inför posten-milen och vill ha med mig ut i spåret. jag avgudar dem för att de tror så mycket om mig och tror att jag pallar att kuta sju kilometer, men troligheten att jag följer med ut och springer är minimal av så många anledningar. det skulle ta död på mig, antingen genom andningsbesvär eller tristess. så mina hjärtan, ni är härliga att umgås med, men vi kan väl umgås på ett fik istället eller nåt.

efter maskinhaveri på stockholm södra är niotusen kollin försenade. idag kommer att bli en dryg dag. kunderna är redan förbannade och jag jobbar till klockan sex ikväll. jag måste nog belöna mig själv med en pizza vid lunch. eller kanske kebab. får fundera lite.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi tänker fortsätta försöka! men fika kan vi göra ändå...