onsdag, februari 20, 2008

skratt..

och för övrigt så är ikväll och just nu en sådan stund då jag inte kan sluta skratta. ibland är livet så sjukt roligt att man inte kan göra annat än att vika sig dubbel av skratt. jag hade en sån stund tidigare idag på jobbet också. jag tryckte bort en kund för att fråga om hjälp och jag vände mig till simon. han hade inte svaret på min fråga och svarade med ett förvirrat va? och en min som fick mig att skratta så allvarligt att jag var tvungen att ta paus i en och en halv minut och skratta klart innan jag frågade nästa. sen skrattade jag varje gång jag såg simon efter det och eftersom han sitter mitt emot mig så skrattade jag väl ungefär resterande delen av dagen. sen skrev stina ett mail till mig där hon konstaterade att hon var uppspeedad som en kokainlämmel och då fick jag sjukaste bilden framför mig så jag skrattar åt det varje gång jag tänker på det. ibland är livet sjukt roligt som sagt. jag älskar folk som får mig att skratta tills jag inte får någon luft.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag har haft en likadan kväll på mitt jobb. en av killarna fick mig att skratta varje gång han öppnade käften.. haha.. I love it! :)