onsdag, februari 13, 2008

bigamistbröllop..

malin brister ofta ut i ett åh, vet du vad..har jag sagt det förresten? och det är otroligt charmigt och jättekul. skrattar varje gång. hur ska jag kunna veta om hon har sagt det hon ska säga innan hon säger vad det är?! igår kväll pratade vi i en timme och 47 minuter för att vara exakt. inget ovanligt för oss, men hon sa iaf detta ett par gånger och trött som jag var skrattade jag såklart hysteriskt.

nu är jag på jobbet. har fortfarande inget internet hemma. har fått en del utmanande samtal idag. nu har det dock lugnat sig lite. kicki, simon och erica tilldelade mig en egen plats i fredags. kicki slet ner den gröna lappen i lampsnöret som symboliserar ledig plats och sa att hädanefter är det här min plats och att jag skulle stanna kvar hos dem. sötskallar. erica slutar dock på fredag bestämde hon i måndags. tråkigt. hon har smyckat vår fyrgrupp med hjärtballonger och hjärtgirlanger inför alla hjärtans dag imorgon och alla kommenterar detta. det ser ut som att ni ska ha bigamistbröllop, sa en person. haha. jaha.

Inga kommentarer: