onsdag, februari 20, 2008

bandy..

jag ska hinna plugga innan jag möter valentina är det tänkt. och äta. ska möta henne tjugo i sju utanför mdh. vi ska knalla till rocklunda och glo på bandy. lär klä mig upp till tänderna för annars kommer jag att frysa häcken av mig.

fick ett meddelande från glocalnet om att de hade försökt nå mig och att jag skulle ringa upp när jag fick tillfälle. så jag ringde upp och fick prata med en david och vi pysslade och donade med mitt modem och han sa att jag skulle ringa igen om jag fick problem, fast det ska ju funka med det nya modemet nu. ja, hittills har jag ringt minst femton gånger till er så jag lär inte tveka på att ringa igen om det inte fungerar, jag känner snart er allihop därborta, säger jag och skrattar. haha, skrattar han tillbaka och vi avslutar samtalet med att säga att vi kanske hörs sen då. de är festliga på den där kundtjänsten.

nej, äta ska jag göra nu.

Inga kommentarer: