måndag, januari 14, 2008

oro..

jag har ont i huvudet. har haft ont i huvudet sen i slutet av förra veckan. som mest sen i lördags kväll. det började på bill & bobs och sen har det inte riktigt gått över. vätskebrist trodde jag, men jag drack ju säkert tio liter igår så det tänker jag inte tro på längre. jag hade för övrigt jättekul i lördags, men det ska jag skriva lite mer om i ett senare inlägg.
i flera dagar har jag haft ont i kroppen också. det går som småimpulser genom hela mig och det gör ont. känns ungefär som smärtan man känner när man har feber och är sjuk fast det pulserar mer och rör sig runt i kroppen. ja, jag kan inte riktigt förklara.
låg i min säng igår kväll och var livrädd. hade ont i kroppen, i huvudet och hela kroppen var domnad och kändes tung. var övertygad om att jag skulle få skov. hade ju tagit tablett eftersom jag tog spruta igår som vanligt, men det kändes iaf. tog extremt lång tid innan jag somnade och jag låg och snyftade för mig själv och ansåg att det var ruskigt synd om mig. jag må vara nojjig, men jag känner min kropp och jag vet när det känns fel. jag känner däremot inte min ms än och därför vet jag inte heller när jag bör vara orolig. sånt tar ett tag att lära sig och eftersom jag mår så pass kasst som jag gör nu så oroar jag mig. och det är ju den här tiden på året som det brukar bli fel så att säga. jag håller tummarna och hoppas på det bästa, men gudarna ska veta att jag är upmärksam på minsta lilla.

Inga kommentarer: